• Lata doświadczeń w biznesie

Lead generation

  • Dlaczego warto definiować cele?

    Key Performance Indicators (KPIs) są wykorzystywane do monitorowania realizacji celów przez firmę lub organizację. Dzięki właściwemu zdefiniowany KPIs można znacznie zoptymalizować strategię działania. W jaki sposób ich stosowanie pomaga w osiąganiu celów? Przykładowe cele marketingowe Przykład pomoże w lepszym zrozumieniu KPIs. Załóżmy, że firma chce zwiększyć swoją sprzedaż. W tym celu planuje przyciągnięcie większego grona odbiorców na swoją stronę...
    więcej...

  • Lead scoring – dlaczego warto przyznawać punkty w systemie Marketing Automation?

    Systemy Marketing Automation oferują marketerom bogatą paletę opcji w ramach pozyskiwania i pielęgnacji leadów (lead generation i lead nurturing). Istniejący w nich system punktacji umożliwia także wyodrębnienie realizowanych wobec nich działań, zależnie od faktu, jakie miejsce znajdują one w lejku sprzedażowym. Możliwość taką daje funkcja lead scoringu, dzięki której system dodaje/odejmuje ludziom punkty, w zależności od...
    więcej...

  • KPI w marketingu. Jak to działa?

    Działania, jakie podejmuje się w ramach marketingu i ich ostateczne efekty powinny być nieustannie monitorowane i oceniane. KPI to mierzalne wskaźniki, które dostarczają rzetelnych informacji o tym, czy dana kampania reklamowa przynosi oczekiwane efekty, a także o licznie pozyskanych klientów i o ogólnym poziomie zainteresowania prezentowaną ofertą. Rodzaje KPI Aby jednak moc efektywnie mierzyć działania marketingowe i ich skuteczność, trzeba dobrać odpowiednie...
    więcej...