• 7 sierpnia 2020

Mobile push – powiadomienia z iPresso prosto na urządzenia mobilne klientów!

Mile push'e jest niczym innym jak nowym kanałem komunikacji w iPresso. Dzięki temu będzie można wysłać kontaktom powiadomienia spersonalizowane bezpośrednio na mobilne urządzenia. Rozwiązanie to wykorzystać można na przykład w marketingowych scenariuszach czy też w procesie odzyskiwania koszyka porzuconego. Spersonalizowana odpowiednio informacja zostanie dostarczona na urządzenia wszystkich tych klientów, którzy szukali na przykład danego produktu na stronie internetowej sklepu czy też nie dokończyli zakupowego procesu.

Jak działa to w praktyce?

Zakładając, że dana firma z turystycznej branży chce zastosować mobile push do powiadamiania swoich klientów o ofertach nowych wycieczek, to wykorzystując w tym celu wiedzę o zachowaniach wcześniejszych oraz także o preferencjach jest to możliwe.

Dzięki gromadzeniu w iPresso w bazie danych demograficznych i behawioralnych, system bez problemu będzie mógł przeprowadzić działanie bazując na dobranych ściśle kryteriach. iPresso może zayem na przykład dostarczyć automatycznie spersonalizowaną i atrakcyjną ofertę wyjazdu do Hiszpanii osobom, które na przykład trzykrotnie w ciągu danego miesiąca odwiedziły podstronę poświęconą właśnie wycieczkom w tym danym kierunku.

Działania podobne można przeprowadzić jeśli chodzi o klientów potencjalnych internetowego sklepu, którzy proces zakupowy rozpoczęli, ale nie udało się transakcji sfinalizować. Takim osobom system może w sposób automatyczny przesłać na mobilne urządzenie przypomnienie o porzuconym koszyku oraz zachęcić ich do finalizacji zakupu.

Top