• Lata doświadczeń w biznesie

Marketing automation

  • Branża hotelarska a marketing automation - case study

    Marketing Automation to niezwykle cenne narzędzie, z powodzeniem wykorzystywane w wielu branżach, również tej hotelarskiej. Dzięki temu rozwiązaniu, możliwe jest między innymi indywidualne dopasowanie oferty pod konkretnego klienta, efektywne zarządzanie systemem rezerwacji w hotelu, ale także tworzenie programów lojalnościowych, które zachęcą klientów do częstszego korzystania z naszych usług. System ten jest tak popularny i skuteczny, miedzy innymi dzięki możliwości...
    więcej...

  • Skuteczny marketing z systemem MA

    Jak wiadomo, o skuteczności prowadzonych przez nas działań marketingowych często decyduje szeroka baza kontaktów, która dodatkowo powinna być właściwie posegmentowana. Niezwykle pomocnym narzędziem w tym przypadku są systemy Marketing Automation, do których należy chociażby iPresso. Dzięki nim, o segmentacji danych decydują zarówno cechy demograficzne, jak i zaawansowane dane dotyczące zachować konkretnych użytkowników. Dzięki segmentacji możemy definiować...
    więcej...

  • Wskaźniki KPI a system iPresso

    Wskaźniki KPI pomagają w podejmowaniu wielu kluczowych decyzji – nic dziwnego, że jest o nich tak głośno. Wiele osób nie wie jednak czym są, ani w jaki sposób jest je najlepiej monitorować. Stąd ten krótki poradnik, wyjaśniający dlaczego właśnie system MA najlepiej się sprawdzi w tym wypadku. Czym jest KPI? KPI to skrót od słów „Key Performance Indicator”, które oznaczają dokładnie „Kluczowe Wskaźniki Efektywności”. Efektywność...
    więcej...

  • Spersonalizowane komunikaty na stronach dzięki iPresso Marketing Automation

    Na stronach internetowych podejmuje się szereg akcji. Mogą to być na przykład wyskakujące okienka typu pop-up, które są jednym z wielu kanałów komunikacji dostępnym w iPresso. Taki kanał pozwala na szybkie reagowanie w czasie rzeczywistym, co z kolei zapewnia aktywność kontaktów na wybranych stronach internetowych, oraz ich atrybuty i cechy. Jak to działa? Jeśli na wybranej firmowej stronie internetowej przez iPresso pojawi się kontakt, do którego w systemie jest...
    więcej...

  • Mobile Push - nowość w automatyzacji marketingu

    Mobile push – powiadomienia z iPresso prosto na urządzenia mobilne klientów! Mile push'e jest niczym innym jak nowym kanałem komunikacji w iPresso. Dzięki temu będzie można wysłać kontaktom powiadomienia spersonalizowane bezpośrednio na mobilne urządzenia. Rozwiązanie to wykorzystać można na przykład w marketingowych scenariuszach czy też w procesie odzyskiwania koszyka porzuconego. Spersonalizowana odpowiednio informacja zostanie dostarczona na urządzenia...
    więcej...