• 28 marca 2024

Na stronach internetowych podejmuje się szereg akcji. Mogą to być na przykład wyskakujące okienka typu pop-up, które są jednym z wielu kanałów komunikacji dostępnym w iPresso. Taki kanał pozwala na szybkie reagowanie w czasie rzeczywistym, co z kolei zapewnia aktywność kontaktów na wybranych stronach internetowych, oraz ich atrybuty i cechy.

Jak to działa?

Jeśli na wybranej firmowej stronie internetowej przez iPresso pojawi się kontakt, do którego w systemie jest przypisany odpowiedni tag np. miejsce zamieszkania w zdefiniowanym wcześniej mieście lub też posiada jakiś inny atrybut lub pożądaną aktywność (może to być np. kliknięcie w wysłany wcześniej e-mailing) to iPresso ma możliwość wyświetlić temu kontaktowi spersonalizowany komunikat w formie np. pop-up'u czy rekomendacji na stronie.

Ponadto iPresso pozwala na stworzenie zaawansowanych warunków, które zawierają sekwencje aktywności, atrybutów i cech kontaktów, po których system wyświetli dopasowany dla tego kontaktu komunikat.

Zasady tworzenia sekwencji spełniających warunki

Bardzo istotne jest stworzenie sekwencji warunków, jakie mają być spełnione w ściśle określonej kolejności. Między innymi pozwala to na precyzyjne dopasowanie komunikatu według preferencji i cech konkretnego klienta.

Przykładowa sekwencja:

1.Aktywność - wyszukanie na stronie sklepu online produktu o konkretnym parametrze np. telewizor rozmiar 40 cali,

2.Aktywność - kolejne wejście na stronę tego samego sklepu online, do konkretnej podkategorii produktów: telewizory.

Zalety spersonalizowanej komunikacji

Takiemu kontaktowi system może wyświetlić pop-up, jaki będzie zawierał informacje o wybranym telewizorze w rozmiarze 40 cali. Czy o tym, czego dokładnie dany klient właśnie szuka. W pop-upi'ie można na przykład zawrzeć informację o promocyjnej cenie na taki telewizor czy zaproponować konkretny model spełniający wymaganie rozmiaru.

W takich sekwencjach można wykorzystać też inne informacje o cechach w celu zaoferowania każdemu klientowi odwiedzającemu stronę jak najlepszą informację o produkcie lub usłudze, jaka go interesuje. Takie cechy to np. wiek, płeć, miejsce zamieszkania.

 

Top