• Lata doświadczeń w biznesie

Social media

  • Media społecznościowe a wiek

    Trudno sobie obecnie wyobrazić świat bez internetu i bez mediów społecznościowych. Posługują się nimi zarówno młodzi, jak i starsi – a co za tym idzie, nie może na nich zabraknąć także i firm, które chcą się zareklamować. Przecież to świetna okazja, a przy tym można łatwo trafić do wybranej grupy docelowej, choćby obserwując co kto udostępnia, czego szuka, albo czym się interesuje. Szacuje się, że ponad 90% marek korzysta w tej chwili przynajmniej z dwóch...
    więcej...

  • Prawie połowa klientów ( 46% ) robiła zakupy pod wpływem obejrzanego filmu, który wyemitowano w social mediach

    Większość kupujących zauważyło dużą zależność pomiędzy tym, co widzą w telewizji na materiałach video, a tym co później kupują. Prawie połowa konsumentów przyznała zgodnie, że ich zakup był ściśle związany z oglądniętym wcześniej materiałem, emitowanym w mediach ( na podst. ankiety Science of Social Video, która została opublikowana w Brightcove ). Materiały filmowe, które obecne są w mediach o charakterze społecznościowym mają istotny wpływ na to...
    więcej...

  • Social Media Marketing a pliki wideo

    Social Media Marketing jest zjawiskiem, które polega na zdobywaniu uwagi, rozumianej jako ruch internetowy, przy pomocy serwisów społecznościowych. Ten typ marketingu rozwija się niezmiernie szybko, ponieważ coraz więcej osób korzysta z portali społecznościowych – co wszystkie firmy skrzętnie wykorzystują. Ale również i trendy w tym rodzaju marketingu co jakiś czas się zmieniają – obecnie korzysta się coraz częściej nie ze zwykłych reklam, a z plików wideo...
    więcej...