• Lata doświadczeń w biznesie

Skuteczny marketing

  • E-mail marketing - jego rola i znaczenie

    Wysyłanie e- maili , które nie trafią do  spamu. Jakie obowiązują przy tym zasady?  Wysyłanie e- maili nie może być skuteczne, jeżeli przesłane wiadomości trafią do tak zwanego ,,SPAM-u". Aby to zmienić należy stosować się do kilku zasad, takich jak chociażby rozpoczynanie wiadomości od warm-up'u, nieużywanie określonych wyrażeń, sprawdzanie spam score'u, a także zmniejszenie ilości przesyłanych do odbiorców dodatkowych załączników. Warm-up  ...
    więcej...

  • KPI w marketingu, czyli jak mierzyć efektywność działań marketingowych

    Wiele pieniędzy wydawanych na działania marketingowe jest zmarnowana. Tak mawiał przynajmniej znany amerykański przedsiębiorca i pionier współczesnego marketingu John Wanamaker. Dodawał, że problemem jest to, że nie wie, która to połowa. Dzisiaj za sprawą systemów takich jak Marketing Automation można nie tylko ogólnie mierzyć skuteczność działań marketingowych, ale i precyzyjnie monitorować wybrane wskaźniki efektywności. Marketingowe cele KPI bywają bardzo...
    więcej...

  • Poznaj Performance Marketing i jego możliwości

    Marketing efektywnościowy znany też jako Performance Marketing jest modelem działań marketingowych, który nakłania potencjalnych klientów do wykonywania czynności zgodnych z oczekiwaniami reklamodawcy. Zwykle jest to wejście na stronę lub kliknięcie w banner, choć zdarza się i tak, że aktywnością taką jest złożenie zamówienia. Zalety Performance Marketing O skuteczności Performance Marketingu przesądza tak zwany mierzalny skutek akcji marketingowych. Mamy zatem...
    więcej...

  • Jak działa Real-time Personalization?

    Współczesne czasy przyniosły prawdziwą rewolucję zakupów. Konsumenci zyskali możliwość porównywania ofert i zdobywania informacji o produktach, które chcieliby zakupić. Możliwości mają bardzo wiele - wystarczy poszukać w Internecie. Z tego powodu każdy sprzedawca, jeśli chce dotrzeć ze swoim asortymentem do potencjalnych kopców, musi dostosować swój przekaz do potrzeb i oczekiwań konsumentów. Te się jednak zmieniają, dlatego ważne jest, by być na bieżąco z...
    więcej...

  • 93% marketerów wkłada kapitał w content

    93% marketerów wkłada kapitał w content Content marketing jest obecnie niezwykle powszechny. Statystyki podają, że aż 93% marketerów wkłada kapitał w tę przestrzeń. Należy zauważyć, że aby odnieść sukces w obszarze contentu, trzeba we właściwy sposób opracować strategię działań. Efektywne narzędzia w obszarze content marketingu Jedne z najefektywniejszych narzędzi w rejonie content marketingu to blogi, choć w dalszym ciągu ustępują one popularności...
    więcej...

  • Inbound marketing i jego specyfika

    Inbound marketing stawia sobie za cel działanie w taki sposób, aby to klienci znajdowali to, czego w danym momencie poszukują. Jest zatem przeciwieństwem outbound marketingu, który ma za zadanie wypychać informacje do klienta, co jest widoczne choćby w reklamie, w jej tradycyjnym ujęciu. Inbound marketing - charakterystyka W związku z powyższym cele, jakie stawia sobie inbound marketing są nie tylko konkretne, ale i łatwe do zmierzenia. Klienci pozyskani za jego...
    więcej...