Content Marketing bardzo wspiera sprzedaż, a dodatkowo pozwala zwiększyć zaangażowanie klientów.
Już dwieście milionów internautów na całym świecie blokuje sobie reklamy na stronach. Jak zatem dotrzeć do nich z marketingowymi treściami? Jedną z najbardziej odpowiednich możliwości jest interesujący oraz jakże wartościowy content. Z badań Demand Metric wynika jasno, że content marketing jest o sześćdziesiąt dwa procent tańszy, a niżeli outbound marketing. Dodatkowo pozwala na pozyskanie trzy razy więcej leadów.
Znaczenie content marketingu w sieci
Poniżej znajduje się kilka liczb, które potwierdzają tylko ważną rolę, jaką w dzisiejszych czasach odgrywa content marketing:
- Firmy przodujące w działaniach content marketingowych osiągają 7,8 razy większy ruch na stronach, a niżeli pozostałe
- Pięćdziesiąt sześć procent marketerów uważa, że personalizacja treści w sposób pozytywny wpływa na poziom zaangażowania wszystkich klientów. Pewnego rodzaju personalizacja pozwala w lepszy sposób zapamiętać markę oraz zachęca do osobistego zaangażowania isę.
- Content marketing jest tańszy i to, aż o sześćdziesiąt dwa procent niżeli outbound marketing. Dodatkowo pozwala na pozyskanie większej liczby leadów o trzy razy.
- Większość zdecydowana, bo aż osiemdziesiąt osiem procent marketerów, którzy pracują w branży B2B stosuje działania contentowe w swojej marketingowej strategii.
- Zindywidualizowane oraz spersonalizowane maile są jednym ze sposobów najlepszych rozprzestrzeniania marketingowych treści.
- Aż siedemdziesiąt trzy procent firm dużych zatrudnia osoby, które są odpowiedzialne za zarządzanie content marketingową strategią.
- Około dwieście milionów osób blokuje na całym świecie reklamy na swoich stronach. W jaki sposób do nich dotrzeć po prostu z reklamami? Najlepszą możliwością jest właśnie content marketing.