Szacuje się, że z wyszukiwarki Google korzysta około 95% polskich internautów. Reklamy Google Ads, które wyświetlają się wraz z listą organicznych wyników wyszukiwania albo w sieci reklamowej Google, to w dzisiejszym świecie najłatwiejszy sposób dotarcia do potencjalnych klientów...
Każdy właściciel strony internetowej chce zadbać o jak największą widoczność w sieci – spore znaczenie mają tutaj techniki SEO. Gdzie szukać wsparcia w uzyskaniu jak najlepszych efektów pozycjonowania? Freelancer i agencja SEO – różnice Choć pewnymi aspektami...
Badanie „Zakupy w 2025 roku”, przeprowadzone przez SW Research na zlecenie Leroy Merlin, pokazuje jasno i wyraźnie, że polscy konsumenci są nastawieni na zakupy poprzez kanały mobilne. Według 40% badanych, w roku 2025 będą oni korzystać przede wszystkim z urządzeń oraz...
Porzucanie koszyka z produktami to bardzo dobrze znane zjawisko w sklepach internetowych. Ich właściciele doskonale znają sytuacje, w których konsument wybiera poszczególne produkty i umieszcza je w koszyku znajdującym się na stronie, ale ostatecznie nie decyduje się na dokonanie zakupu...
SW Research przeprowadziło bardzo interesujące badanie, na zlecenie Procontent Communication, którego tytuł brzmi „Wizerunek galerii handlowych oczami Polaków”. Wyniki pokazują, że ponad połowa Polaków odwiedza galerie handlowe jedynie po to, aby obejrzeć interesujące ich...
Co najbardziej przyciąga klientów do sklepów stacjonarnych? Choć ciągle rośnie popularność robienia zakupów przez internet, a rynek e-commerce dynamicznie się rozwija, tak wiele osób wciąż chętnie dokonuje zakupów z sklepach stacjonarnych. Warto więc przedstawić największe...
Światowy wskaźnik niedokończonych transakcji w sklepach internetowych wyniósł w pierwszych trzech miesiącach 2017 roku nieco ponad 75%. Jak wynika z raportu firmy Fullestop w przeciągu każdego roku sprzedawcy w sklepach internetowych odnotowują w związku z tym straty, które...
63% polskich internautów robi zakupy online. Osiemdziesiąt dwa procent Polaków, którzy ukończyli szesnasty rok życia w sposób regularny korzysta z sieci w prywatnych celach, zaś siedemdziesiąt procent osób używa smartfonów. Z najważniejszych powodów korzystania z sieci jest...
Świat zmienia się w ogromnym tempie - nowości technologiczne szybko stają się przeszłością, a to co wydawało się nierealne jest za chwilę możliwe. Nic dziwnego, że wszyscy zastanawiają się jak będzie wyglądał świat za kilka lub kilkanaście lat - i to nie tylko w...
Rok 2030 wydaje się może odległą przyszłością, ale już teraz wielu specjalistów zaczyna się zastanawiać jak będą wyglądały nasze zakupu za te kilkanaście lat. Okazuje się, że według 87% klientów większość sklepów, będzie oferować nam usługi cyfrowe. Z kolei 86% z nich...
Rynek e- comerce w najbliższym czasie w Polsce osiągnie wartość aż 36 mld zł. Znaczenie e-commerce Wartość rynku e-commerce comerce w 2016 roku w naszym kraju powiększy się do prawie 36 mld zł. Dodatkowo przewiduje się, że ta wartość wzrośnie dwukrotnie w przeciągu...
Sprzedaż internetowa jest ważną częścią przemysłu - coraz więcej osób decyduje się dokonywać zakupów właśnie w ten sposób. Trudno się dziwić, skoro rozwiązanie takie to wielka wygoda, ponieważ nawet nie trzeba wychodzić z domu. Ponadto ilość towaru jest nieporównanie...
Trendy zakupowe w sieci Analizując raport GWI Commerce przygotowany przez GlobalWebIndex warto zwrócić uwagę na to, że już ponad siedemdziesiąt procent korzystających z Internetu osób dorosłych robi w nim zakupy przynajmniej raz na miesiąc. Najbardziej aktywną grupą są w tym...
Marketing automation może wspomóc branżę e-coomerce Branża e-commerce może być z powodzeniem zaliczana do tych, które są w stanie korzystać z możliwości stwarzanych przez systemy Marketing Automation. Nic w tym dziwnego, mamy bowiem do czynienia z rozwiązaniem, które pozwala...
Większość klientów robiąc zakupy korzysta w tym samym czasie ze swojego telefonu – zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez ośrodek Nielsena aż 53% kupujących szuka najlepszej ceny, a tylko jeden procent mniej sprawdza opinie i informacje odnośnie danych produktów. Należy...
Okazuje się, że cały czas rośnie liczba osób, które oglądają telewizję i materiały video różnego rodzaju na smartfonach. W tym roku zanotowano pod tym względem wzrost o 33 punkty procentowe w stosunku do roku poprzedniego. Wiele osób materiały video ogląda także na tabletach...
Internet Rzeczy, czyli z angielskiego Internet of Things (IoT), z dnia na dzień staje się coraz potężniejszy. Z najróżniejszych prognoz wynika, że do 2020 roku, ilość przedmiotów, które będą podłączone do Internetu wyniesie od 26 do nawet 50 miliardów. W jaki sposób...