Jak zarządzać zgodami marketingowymi w iPresso? Komunikacja sprzedażowa i komunikacja marketingowa zawsze powinna być prowadzona w oparciu o zgody, które są wyrażone przez jej odbiorców. Przepisy RODO, które wchodzą w życie w maju w roku 2018 określają i to szczegółowo...
Wskaźniki KPI pomagają w podejmowaniu wielu kluczowych decyzji – nic dziwnego, że jest o nich tak głośno. Wiele osób nie wie jednak czym są, ani w jaki sposób jest je najlepiej monitorować. Stąd ten krótki poradnik, wyjaśniający dlaczego właśnie system MA najlepiej się...
Na stronach internetowych podejmuje się szereg akcji. Mogą to być na przykład wyskakujące okienka typu pop-up, które są jednym z wielu kanałów komunikacji dostępnym w iPresso. Taki kanał pozwala na szybkie reagowanie w czasie rzeczywistym, co z kolei zapewnia aktywność kontaktów...
Tak w przypadku komunikacji sprzedażowej, jak i reklamowej kluczowe znaczenie mają zgody wyrażane przez jej odbiorców. W maju 2018 roku stanie się to jeszcze ważniejsze, nowe przepisy zawierać będą bowiem szczegółowe wytyczne w tym zakresie. Warto zapoznać się z nimi jednak już...
Integracja dwóch systemów iPresso i Shopify O Shopify z pewnością słyszało już wiele osób. Nie można się jednak dziwić, gdyż obecnie jest to najprężniej rozwijająca się platforma sklepowa na świecie. Już teraz, jest ona używana przez ponad pół miliona firm, które...
Wszyscy zdają sobie sprawę jak ważny jest obecnie marketing – tak naprawdę jeśli jakaś firma nie zareklamuje się odpowiednio, może w ogóle przestać istnieć. Wybór jest obecnie tak duży - a w danych branżach wciąż powstają kolejne przedsiębiorstwa – że ciężko...
System iPresso to coraz popularniejsze narzędzie wykorzystywane do skorzystania ze strategii marketingu automotion. Dzięki Dashboardowi KPI można monitorować na bieżąco wszystkie najważniejsze wskaźniki pokazujące dane sprzedaży, ale też związane z marketingiem. Dzięki temu...