Wyjątkowo zaprezentowane stoisko targowe może stać się magnesem przyciągającym tłumy odwiedzających. Jak więc sprawić, by Twoje stoisko wyróżniało się w tłumie, przyciągając potencjalnych klientów? W tym artykule przedstawiamy wiele praktycznych wskazówek i pomysłów, które...
Branża marketingu, szczególnie w czasie intensywnego rozwoju technologii musi się nieco napracować. Każdego dnia rywalizacja między branżą gier hazardowych online a innymi elementami rynku zaostrza się. Aktualnie ciężko wyobrazić sobie sukces firmy bez unikatowych umiejętności...
Pozycjonowanie w Google to bardzo popularna na polskim rynku metoda na docieranie do klientów. W naszym kraju ta wyszukiwarka cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem – korzysta z niej przeszło 90 proc. internautów. Jak ta kwestia wygląda w Niemczech? Czy pozycjonowanie w google.de...
Account-based marketing (ABM) - nazywany również account marketingiem - to strategia komunikacji marketingowej B2B, która polega na skupieniu się na ściśle określonych firmach (zamiast pozyskiwania jak największej ilości leadów). Strategia ABM jest stosowana szczególnie w branżach...
Wysyłanie e- maili , które nie trafią do spamu. Jakie obowiązują przy tym zasady? Wysyłanie e- maili nie może być skuteczne, jeżeli przesłane wiadomości trafią do tak zwanego ,,SPAM-u". Aby to zmienić należy stosować się do kilku zasad, takich jak chociażby...
Key Performance Indicators (KPIs) są wykorzystywane do monitorowania realizacji celów przez firmę lub organizację. Dzięki właściwemu zdefiniowany KPIs można znacznie zoptymalizować strategię działania. W jaki sposób ich stosowanie pomaga w osiąganiu celów? Przykładowe cele...
Generacja Z, a więc osoby, które mają obecnie od 16 do 19 lat, to bardzo wartościowa grupa docelowa zarówno w kontekście marketingu, jak i reklamy. Warto jednak pamiętać o tym, że dotarcie do niej jest możliwe jedynie wtedy, gdy zna się jej postawy i zachowania. Najmłodsze...
Jeśli chodzi o marketing internetowy, eksperci zajmujący się nim na co dzień, muszą znaleźć odpowiedź na wiele ważnych pytań. Powinni oni między winnymi wiedzieć, jakiego rodzaju treści, najbardziej zwracają na siebie uwagę odbiorców na stronach internetowych oraz w mailach...
Wideo marketing Zaledwie sześć procent marketerów postrzega siebie jako osoby, które mogą być ekspertami w zakresie wideo marketingu. Nawet czterech na pięciu deklaruje jednak potrzebę zwiększenia swoich aktywności w tym zakresie po to, aby nawiązać jeszcze silniejsze relacje z...
O europejskim rozporządzeniu o ochronie danych osobowych, czyli w skrócie RODO lub GDPR, jest głośno już od dłuższego czasu. Choć zacznie ono obowiązywać dopiero pod koniec maja 2018 roku, już teraz Fundacja Wiedza To Bezpieczeństwo postanowiła sprawdzić, czy polskie firmy są...
Targetowanie behawioralne – dziedzina nauki interpretująca zależność pomiędzy wiedzą o działaniach ludzi, a dostosowaniem do nich odpowiedniej oferty. Marketing Automation – są to systemu skupiające się na przekazaniu klientowi informacji dostosowanych do jego...
Content Marketing bardzo wspiera sprzedaż, a dodatkowo pozwala zwiększyć zaangażowanie klientów. Już dwieście milionów internautów na całym świecie blokuje sobie reklamy na stronach. Jak zatem dotrzeć do nich z marketingowymi treściami? Jedną z najbardziej odpowiednich...
Marketing efektywnościowy znany też jako Performance Marketing jest modelem działań marketingowych, który nakłania potencjalnych klientów do wykonywania czynności zgodnych z oczekiwaniami reklamodawcy. Zwykle jest to wejście na stronę lub kliknięcie w banner, choć zdarza się i tak...
Współczesne czasy przyniosły prawdziwą rewolucję zakupów. Konsumenci zyskali możliwość porównywania ofert i zdobywania informacji o produktach, które chcieliby zakupić. Możliwości mają bardzo wiele - wystarczy poszukać w Internecie. Z tego powodu każdy sprzedawca, jeśli chce...
W przypadku zdecydowanej większości polskich firm zarówno dział PR, jak i ten, który jest odpowiedzialny za marketing, jest zaangażowany w tworzenie strategii sprzedażowej oraz w same procesy związane ze sprzedażą. To zresztą właśnie wzrost sprzedaży jest najlepszym dowodem na to...
Prowadzenie działań marketingowych w Internecie to obecnie norma i konieczność. Pośród wyróżniających się dużą skutecznością oraz popularnością form marketingu internetowego znajduje się właśnie e-mail marketing. Zgodnie z danymi, zgromadzonymi przez Direct Marketing...
Choć mija czas i możemy korzystać także z innych sposobów nawiązywania relacji, to właśnie komunikacja e-mail nadal cieszy się opinią najskuteczniejszej i najpopularniejszej w kontaktach z klientami. Kanał ten jest nadal wykorzystywany przez ponad osiemdziesiąt procent marketerów...
93% marketerów wkłada kapitał w content Content marketing jest obecnie niezwykle powszechny. Statystyki podają, że aż 93% marketerów wkłada kapitał w tę przestrzeń. Należy zauważyć, że aby odnieść sukces w obszarze contentu, trzeba we właściwy sposób opracować strategię...
Inbound marketing stawia sobie za cel działanie w taki sposób, aby to klienci znajdowali to, czego w danym momencie poszukują. Jest zatem przeciwieństwem outbound marketingu, który ma za zadanie wypychać informacje do klienta, co jest widoczne choćby w reklamie, w jej tradycyjnym ujęciu...
Account-based marketing określany też przez niektórych jako key account marketing to oryginalne podejście do marketingu zwracająca na siebie uwagę ze względu na popularność, jaką zdobywa. Czym zatem się charakteryzuje? Idea ABM Account-based marketing zakłada, że nie należy...
Czasy się zmieniają, a postęp technologiczny, społeczny i mentalny sprawia, że jeszcze niedawne sposoby na zdobywanie Klientów, są dziś już mało skuteczne. Jeszcze kilka lat temu odpowiednia kampania reklamowa sprawiała, że sprzedać można było praktycznie wszystko. Obecnie...
Marketing internetowy znakomicie się w tej chwili rozwija - klienci przyznają, że korzystają z informacji, które w ten sposób są im dostarczane, a specjaliści od marketingu wymyślają coraz to nowsze, ciekawsze sposoby na dotarcie do swoich klientów. Co ciekawe, mimo że istnieje ich...