Dane osobowe gromadzone przez przedsiębiorców i właścicieli firm mogą być wykorzystywane do wielu celów, w tym do wysyłania do nich wiadomości e-mail. Taka operacja jest uznawana za przetwarzanie danych w rozumieniu ustawy o ochronie danych osobowych. Przedsiębiorcy i właściciele...
Trudno sobie obecnie wyobrazić świat bez internetu i bez mediów społecznościowych. Posługują się nimi zarówno młodzi, jak i starsi – a co za tym idzie, nie może na nich zabraknąć także i firm, które chcą się zareklamować. Przecież to świetna okazja, a przy tym można...
Większość kupujących zauważyło dużą zależność pomiędzy tym, co widzą w telewizji na materiałach video, a tym co później kupują. Prawie połowa konsumentów przyznała zgodnie, że ich zakup był ściśle związany z oglądniętym wcześniej materiałem, emitowanym w mediach (...
Social Media Marketing jest zjawiskiem, które polega na zdobywaniu uwagi, rozumianej jako ruch internetowy, przy pomocy serwisów społecznościowych. Ten typ marketingu rozwija się niezmiernie szybko, ponieważ coraz więcej osób korzysta z portali społecznościowych – co wszystkie...
Marki w social media Okazuje się, że aż 36,3% internautów w Polsce obserwuje pewne marki w social mediach. Powodem są przede wszystkim potrzeba uzyskania pomocy, rady lub chęć pozyskania nowych informacji o produktach. Tak wynika przynajmniej z badania Wave 9, które opracowane...
Pokolenie Z to osoby urodzone w latach 1996-2010. To osoby, które odgrywają coraz większą rolę w działaniach marketingowych - są przecież dużą grupą docelową. W związku z tym marketingowcy zastanawiają się coraz częściej w jaki sposób skutecznie do nich dotrzeć. W tym celu...