Dzięki lead scoring, narzędziu systemu Marketing Automation, możliwe jest przeprowadzanie punktowej oceny kontaktów, dzięki czemu wiemy, które z nich są wartościowe. Przy pomocy systemu możemy gromadzić dane demograficzne oraz te nieco bardziej szczegółowe, które następnie są...
Lead scoring jest sposobem, który z grupy ewentualnych klientów wskazuje te osoby, posiadające największy potencjał do dokonania zakupu. W jaki sposób funkcjonuje Lead Scoring? Należy wyobrazić sobie osobę, która wchodzi do salonu samochodowego...
Systemy Marketing Automation oferują marketerom bogatą paletę opcji w ramach pozyskiwania i pielęgnacji leadów (lead generation i lead nurturing). Istniejący w nich system punktacji umożliwia także wyodrębnienie realizowanych wobec nich działań...
Marketing Automation to niezwykle cenne narzędzie, z powodzeniem wykorzystywane w wielu branżach, również tej hotelarskiej. Dzięki temu rozwiązaniu, możliwe jest między innymi indywidualne dopasowanie oferty pod konkretnego klienta, efektywne zarządzanie systemem rezerwacji w hotelu...
Jak wiadomo, o skuteczności prowadzonych przez nas działań marketingowych często decyduje szeroka baza kontaktów, która dodatkowo powinna być właściwie posegmentowana. Niezwykle pomocnym narzędziem w tym przypadku są systemy Marketing Automation, do których należy chociażby...
Kolejny już etap takiej komunikacji to pielęgnacja leada, czyli z angielskiego lead nurturing, która obejmuje działania zmierzające do skłonienia konkretnego klienta do sfinalizowania transakcji. Ważne w tym przypadku są chociażby ankiety, które pozwalają zwiększyć zakres wiedzy...
Czym właściwie jest Performance Marketing? Jest to jeden z rodzajów marketingu, którego głównym celem jest wzbudzenie zainteresowania naszych odbiorców oraz zachęcenie ich do poczynienia kroków jakich oczekujemy. Istotna jest w tym przypadku każda aktywność, której podejmuje się...
97% firm funkcjonujących na polskim rynku używa Internetu do prowadzenia swej działalności. Aż 90% z nich kontaktuje się z kontrahentami przy wykorzystaniu poczty elektronicznej. Z kolei 80% posiada własną stronę internetową. Jak wynika z raportu Biznes w sieci, który został...
Variety Z Big Data korzysta się z danych, które mają różnego rodzaju źródła. Pochodzą one chociażby z systemów transakcyjnych, serwisów społecznościowych albo webowych. W związku z tym, iż są to dane niezwykle zróżnicowane i nieustrukturyzowane, które ciągle się...
Mobile push – powiadomienia z iPresso prosto na urządzenia mobilne klientów! Mile push'e jest niczym innym jak nowym kanałem komunikacji w iPresso. Dzięki temu będzie można wysłać kontaktom powiadomienia spersonalizowane bezpośrednio na mobilne urządzenia. Rozwiązanie to...
Marketing Automation to systemy, które mogą znacząco ułatwić nam komunikację z klientami, dbając jednocześnie o to by zawsze był to kontakt spersonalizowany. Takie rozwiązania zdają również egzamin w przypadku branży hotelarskiej. Dzięki nim możemy zaproponować...
Marketing Automation jest skierowany między innymi do firm reprezentujących branżę hospitality pozwalając im nie tylko na utrzymanie dotychczasowych, ale i na utrzymanie nowych klientów. iPresso to rozwiązanie skierowane także do hoteli, pozwala bowiem na kompleksowe zarządzenie bazą...
Programach lojalnościowe w procesie automatyzacji marketingu System Marketing Automation okazuje się być niezwykle przydatny w wielu branżach, które cenią go między innymi za liczne i niezwykle przydatne funkcje. Jedną z nich jest opcja, dzięki której poszczególnym kontaktom...
Dzięki systemom Marketing Automation w branży e-commerce, możliwe jest odpowiednie i systematyczne wspieranie procesów sprzedaży. Zautomatyzowanie komunikacji jest tutaj kluczowe, ale niezwykle ważnym aspektem jest również dostosowanie jej do indywidualnych potrzeb oraz oczekiwań...
Dynamiczny rozwój Internetu doprowadził do sytuacji, w której ilość wytwarzanych i gromadzonych przez nas informacji jest na tyle duża, że nie mieści się w granicach możliwości dotychczasowych narzędzi, które odpowiadają za ich analizę i przetwarzanie. Innowacją, która...
Dzięki automatyzacji scenariuszy marketingowych można usprawnić pracę marketera. Poprawia także kontakt z klientami, dzięki wykorzystaniu uzyskanych w systemie danych do zbudowania indywidualnej komunikacji z potencjalnymi klientami. Dzięki temu można stworzyć schematy działa...
Praca marketera bywa dość trudna i stresująca, dlatego aby nieco ją usprawnić wprowadzono możliwość automatyzacji scenariuszy marketingowych. Dzięki temu, dane znajdujące się w systemie mogą zostać wykorzystane do stworzenia spersonalizowanej komunikacji z poszczególnymi klientami...
Real-Time Marketing to działania, które polegają na reagowaniu na zachowania odbiorców i wydarzenia w czasie zbliżonym do rzeczywistego. Wprowadzenie takiej strategii jest możliwe dzięki korzystaniu z systemu Marketing Automation. Jego zadaniem jest monitorowanie aktywności klientów...
Dzięki zastosowaniu Marketing Automation, marketerzy zyskują bardzo szeroki wachlarz działań, które pomagają im w skutecznym zdobywaniu oraz późniejszym pielęgnowaniu leadów. System punktacji natomiast umożliwia zróżnicowanie tychże działań skierowanych na leady, zależnie od...
Do bardziej zaawansowanych funkcjonalności Marketing Automation w kwestii prowadzenia programów lojalnościowych zaliczana jest opcja przyznawana kontaktom osobnych punktów na podstawie różnych kampanii. Jeśli więc dana firma prowadzi komunikację, która nastawiona jest na sprzedaż...